lauantai 22. joulukuuta 2012

Words I've Spoken

"I can see in here
I can feel in here
comatose with common sense
I take my time in here

Somebody get me out of here
What am I so against?"

Stone Sour - Tired



En millään pääse tästä biisistä eroon, enkä haluakkaan.

Taitaa nyt olla neljäs kerta parin kuukauden sisään, ku oon ollu levoton unissani, onnistuin rikkomaan varpaan, saamaan kuhmun, irrottamaan tyynyliinan ja heittämään tyynyn 2m päähän. Nyt heräsin aamulla siihen että olin vuodesohvalta siirtynyt lattialle, tyynynä käyttäen hupparikasaa.

Oon näistä levottomuuksista ollu jo erityisen hämmästynyt, ja samalla ne huolestuttaa mua.

Mulla ei oo ennen ollut tällästä menoa unissani.
Huomenna onkin Joulu, enkä ole erityisemmin ihmeellisemmällä päällä kuin viime vuonna, päivä muiden joukossa mulle.

Mulla tuli erittäin ahdistunut olo, kun mulla tuli mieleen että oon suurimman osan jouluista viettänyt isän luona.

En oo siellä päin käynyt yli vuoteen, koska sen sanat vahingoitti mua pahasti, ei ne jutut tavallaan liittynyt muhun, vaan mun ystävään.

Isä on mulle vieläkin kyllä rakas, mutta en oo vieläkään sulattanu sen juttuja.

Tästä avaudun enemmän kaikille tuttavallisemmille henkilöille


"Don't turn away, I pray you've heard the words I've spoken
Dare to believe, over one last time, then I'll let the darkness cover me, Deny everything, slowly walk away, to breathe again, on my own"

http://www.youtube.com/watch?v=4G_ltXKeJZ8








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti