tiistai 18. joulukuuta 2012

Amnesia

Mikä kivempaa kuin olla kipeenä muutama päivä ennen lomaa? Empä tiedä, koska oon hyvällä päällä juuri sen takia että hyvällä tuurilla loma alkaa nyt aikasemmi kun ei tarvi mennä kouluun! 

Harmi vaan että ei huvita pelata Amnesiaa, ja sain juuri eilen tehtyä ensimmäisen videon siitä :(
Hauskempaakin materiaalia multa saisi, mutta laitoin sen videon kuitenkin tubeen, ja ne ketkä haluaa katsoa sen saa linkin, ja saa pettyä. Mun mielestä oon siinä iha liian tylsän ja tyhmän kuulonen :/

No mutta se ei estä mua tekemästä noita videoita lisää, se oli nimittäin hauskaa puuhaa, hauskempaa olis kyllä ollu jos tää yks runkkari ei olis lähteny vaasaa :'D


Jos siis joku haluaa katsoa mun paska-amnesia videon, siitä vaan pyytämään linkkiä ja pettymään !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti